sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Hei kaikki!

 Kerron tässä postauksessa nyt vähän itestäni ja elämästäni. Tulevaisuudessa tuutte saamaan erilaisia postauksia (saa toivoa), mutta eniten taitaa tulla heppajuttuja.
  Eli siis tätä blogia kirjottaa Reetta niminen 13.v heppatyttö Etelä-Suomesta. Mulla on kolme hoitohevosta, Taju, Lennon ja Ruu. Tallilla käyn paljon, 4-5 kertaa viikossa, joskus useamminkin. Ratsastus mulla onn kerran viikossa. Toinen tärkee harrastus mulle on partio, partiota oon harrastanu jo 7.vuotiaasta. Käyn myös pianotunneilla kerran viikossa.
 Mun vapaaajasta suurin osa menee siis harrastuksissa, mutta oon myös kavereitten kanssa ja joskus on pakko tehä koulu hommiakin mutta yritän tänne aina jotain keksiä.
 Mulla ei ole lemmikkejä, mutta eläinten kanssa touhuan silti paljon. 

Hyviä illan jatkoja kaikille!
P.S. Tää ulkoasu on kesken ja suuret pahoitteluni siitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti